چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۱۵

عظيمي، رئيس کانون بازنشستگان شهرداري قزوين:

بازنشستگان شهرداري قزوين صاحب کانون شدند

نادر عظيمي، رئيس هيئت مديره و مديرعامل کانون بازنشستگان شهرداري قزوين گفت: کانون بازنشستگان شهرداري قزوين در راستاي حفظ و ارتقاي سطح فعاليت‌هاي رفاهي و اجتماعي بازنشستگان شهرداري تشکيل شد.

 

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌‎الملل شهرداري قزوين؛ عظيمي افزود: اين کانون با توجه به پيگيري‌هاي شهردار قزوين و معاون اداري و مالي شهرداري قزوين تشکيل و اکنون آغاز به کار کرده است.
عظيمي تلاش براي حفظ افزايش منزلت اجتماعي بازنشستگان عضو کانون، صيانت از حقوق مادي و معنوي همه اعضاء و دفاع از حقوق مشروع آنان و سعي در بهبود معيشت و رفاه خانواده و بازماندگان اعضاء، فراهم آوردن زمينه لازم براي بهره‌وري از دانش، تجربيات و تخصص ارزشمند بازنشستگان، تلاش براي ارتقاء و سطح بهداشت و درمان اعضاء، فراهم آوردن امکانات و تسهيلات استفاده از فضاهاي فرهنگي و رفاهي مناسب براي تامين اوقات فراغت اعضاء و افراد خانواده آن‌ها از قبيل اردوهاي سياحتي و زيارتي از اهداف اصلي تشکيل اين کانون نام برد.
وي با بيان اينکه اين کانون اکنون از 170 عضو تشکيل شده است، بيان کرد: کانون بازنشستگان شهرداري قزوين براي اولين بار در قزوين تشکيل شده است و طبق اساسنامه، بازنشستگان ساير شهرداري‌هاي استان مي‌توانند در صورت آمادگي عضو اين کانون بشوند.
عظيمي بيان کرد: ساير شهرداري‌هاي استان مي‌توانند به کانون بازنشستگان شهرداري قزوين مراجعه و نسبت به عضويت بازنشستگان اقدام کنند.
 اين مسوول بيان کرد: مهم‌ترين انگيزه براي بازنشستگان در هر گروه کاري، تخصصي و صنفي اين است که بتوانند هر زمان و موقعيتي ضمن ارتباط و آگاهي از حال يکديگر با توجه به دارا بودن تجارب زياد در دوران اشتغال با ارائه نظرات و پيشنهادها، شهرداري قزوين را ياري دهند.
وي تأکيد کرد: کانون بازنشستگان شهرداري قزوين مي‌تواند گام‌هاي بزرگي بردارد به شرط اينکه همه حمايت و تلاش کنند.
رئيس کانون بازنشستگان شهرداري قزوين گفت: ساخت آينده‌اي روشن و شفاف در راستاي تأمين معيشت و حفظ شأن و حرمت افرادي که با ارزش‌ترين سال‌هاي عمر خود را در راه خدمت و پيشبرد اهداف سازمان متبوع خود سپري کردند، از وظايف و ويژگي‌هاي سازمان‌هاي پويا و پاسخگو مي‌باشد.
 وي ادامه داد: عامل تحقق اين مهم، در هر سازمان و نهاد دولتي و غير دولتي، صندوق بازنشستگي است که رسالت آن تأمين حقوق، رفاه و بهبود سطح معيشت کارکنان در دوران بازنشستگي، از کار افتادگي و نيز پرداخت حقوق اعضاي خانواده پس از فوت کارکنان است، به عبارت ديگر صندوق‌هاي بازنشستگي امانت‌دار خدمات کارکنان مي‌باشند.
گفتني است؛ نادر عظيمي با انتخاب اعضاي کانون بازنشستگان شهرداري قزوين به عنوان رئيس هيئت مديره و مديرعامل کانون انتخاب شدند که در گذشته مديرعامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين و مديرعامل صندوق قرض‌الحسنه ثامن الائمه شهرداري قزوين بودند و اين کانون از 5 نفر هيئت مديره و يک نفر بازرس تشکيل شده است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط