یکشنبه ۱۳۹۶/۱۱/۰۱

شهرام‌فر، مدير اداره درآمد شهرداري قزوين خبر داد؛

تسهيلات شهرداري به جرائم ديرکرد چک‌هاي برگشتي، عوارض نوسازي و عوارض خودرو

شيوا شهرام‌فر، مدير اداره درآمد شهرداري قزوين گفت: به استناد مصوبه شوراي اسلامي شهر قزوين، چنانچه بدهکاران عوارض نوسازي و خودرو، بدهي معوقه سال‌هاي گذشته خود را به‌طور يکجا پرداخت کنند، شامل تسهيلات تشويقي جرائم ديرکرد مي‌شوند.

شهرام‌فر در خصوص اعطاي تسهيلات تشويقي براي چک‌هاي برگشتي مؤديان و افزايش رفاه حال شهروندان و تسهيل در پرداخت نقدي آن نيز افزود: به مؤدياني که تا پايان بهمن اقدام به پرداخت نقدي کنند، هديه کامل خوش‌حسابي تأخير و تأديه تعلق مي‌گيرد.

وي ادامه داد: اين مصوبه شامل مؤدياني است که داراي چک هاي برگشتي هستند و تاکنون نسبت به پرداخت آن اقدام نکرده‌اند و با پرداخت نقدي آن امکان بهره‌مندي از هديه خوش‌حسابي مقدور است.

مدير اداره درآمد شهرداري قزوين درخصوص تسهيلات جرائم ديرکرد عوارض نوسازي و خودرو نيز بيان کرد: مشمول شدن اين تسهيلات فقط براي مؤدياني است که تا تاريخ 30 بهمن 1396 عوارض خودرو را پرداخت کنند.

شهرام فر اعلام کرد: تمامي مؤديان،تا پايان بهمن‌ماه فرصت بهره‌مندي از تسهيلات فوق را دارند و ذينفعان مي‌توانند با مراجعه به مناطق سه گانه شهرداري نسبت به کسب اطلاعات بيشتر و پرداخت بدهي اقدام کنند.

پايان پيام