بيوگرافي معاونت مالی و اقتصادی شهرداري قزوين

نام :مسعود

نام خانوادگی: حاج نصراله یی

متولد:1350

تحصیلات:

- کارشناسی مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین  سال 1388

- کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی مدیریت تحول سال 1396

سوابق کاری:

1- حوزه معاونت فنی  عمرانی و شهرسازی از سال 1376 لغایت 1381

2-مدیر حوزه شهردار قزوین از سال 1381 لغایت 1396

3-مدیریت حوزه ارزیابی عملکرد شهرداری سال 1396

4-مشاور اجرایی شهرداری رشت 1397

5-مشاور و مدیر حوزه شهردار و شورای شهر رشت 1397 لغایت 1398

6-مامور به اتحادیه سازمان حمل ونقل همگانی کشور خرداد 1398 لغایت اسفند 1398

7-رئیس سازمان دهی تبلیغات شهری سازمان زیباسازی شهرداری قزوین سال 1400

8-مدیر قراردادهای سازمان زیباسازی شهرداری قزوین 1400

9-سرپرست حوزه مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قزوین اسفند 1400 تا کنون

10- معاونت مالی و اقتصادی از تاریخ 1401/04/01

 

 

 
 
 
 
 

 


شرح وظايف معاونت مالي و اقتصادی شهرداري قزوين

 

 
1)      تعيين وظايف وحدود مسئوليت واختيارات روساي واحدهاي تحت سرپرستي وصدور دستورات لازم به منظور هماهنگ نمودن فعاليتهاي آنان نظارت بر وصول درآمد وسعي در تحقق وازدياد وصدور دستورالعملهاي مالي برابر مقررات مصوب
2)      نظارت بر كليه هزينه ها ومعاملات شهرداري ونگهداري حساب هزينه وهمچنين براعتبارات مصرف شده واحدها وصدوردستورات لازم در اين زمينه ومراقبت در تنظيم عقدقراردادها براساس قوانين جاري
3)      نظارت براجراي دقيق آئين نامه ها وقانون استخدام كشوري،آئين نامه ها،مقررات استخدامي ،قانون كار وتامين اجتماعي ونظايرآن
4)      نظارت برحفظ واداره كردن دارايي هاي منقول متعلق به شهرداري وهمكاري با بخش بازرسي شهرداري در خصوص اقامه دعوي عليه اشخاص ودفاع ازشهرداري در قبال دعاوي اشخاص عليه آن
5)      رسيدگي وصدور دستورات لازم به منظور تامين وسايل وملزومات مورد نياز شهرداري
6)      كنترل ونظارت بر دارائي ها وبدهي هاي سازمان دربرنامه ريزي به منظور حفظ اموال شهرداري
7)      نظارت برنحوه انعقاد واجراي مفاد قرارداد در زمينه در زمينه ماشين آلات،ساختمان،مخابرات وتداركات
8)      ارزيابي جهت تحصيل حريم وتكميل پرونده خريد املاكي كه درطرح توسعه معابر ويادرمسير طرحهاي مورد نظر شهرداري قرار ميگيرد.
9)      بررسي وارزيابي وكارشناسي اراضي واملاك مورد معامله شهرداري،أعم ازخريد،فروش،اجاره،استيجاري وتهيه فهرست مورد نياز  هرطرح 
10)   برنامه ريزي ونظارت به منظور تهيه شناسنامه املاك شهرداري 
11)   نظارت برتهيه گزارشهاي مالي وترازنامه وتوزيع بودجه سالانه وبررسي وتاييد آنها
12)   انجام سايروظايف محوله طبق دستور مافوق