در حكمي از سوي معاون اداري و مالي شهرداري قزوين؛
رحماني بهعنوان رئيس اداره هماهنگي امور اجرائيات شهرداري قزوين منصوب شد
در حكمي از سوي معاون اداري و مالي شهرداري قزوين، مرتضي رحماني بهعنوان رئيس اداره هماهنگي امور اجرائيات شهرداري قزوين منصوب شد.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ در اين حكم آمده است؛ نظر به تعهد، تجربه و توانمنديهاي جنابعالي و بنا به تصميمات متخذه بهموجب اين ابلاغ علاوه بر انجام وظايف قبلي بهعنوان رئيس اداره هماهنگي امور اجرائيات تعيين ميگرديد.
اميد است با استعانت از خداوند متعال و با همت و درايت لازم که بحمدالله از آن برخورداريد و همچنين با همدلي و تلاش و مساعدت کليه همکاران ارجمند و با رعايت کليه قوانين و مقررات در به ثمر رسيدن اهداف شهرداري موفق و مؤيد باشيد.
گفتني است؛ طراحي برنامههاي مرتبط با حوزه اجرائيات، ابلاغ جهت اجرا، گرفتن بازخوردهاي لازم و پيشنهاد اصلاح آنها با همکاري حوزههاي ذيربط، نظارت و کنترل عملکرد کليه امور مرتبط با اجرائيات مرکز و مناطق، ارزيابي عملکرد مسئولين اجرائيات مناطق در چارچوب وظايف و توانمنديها و دستورالعملها، ايجاد وحدت رويه عملکرد اجرائيات مناطق و نظارت بر حسن انجام وظيفه محوله و ابلاغ مقررات و دستورالعملها و برگزاري جلسات هماهنگي اجرائيات مناطق از وظايف اداره هماهنگي امور اجرائيات شهرداري قزوين ميباشد.
همچنين نظارت و کنترل عملکرد واحدهاي انتظامي همکار با اجرائيات، ايجاد هماهنگي اجرائيات مناطق در ساماندهي متکديان،رفع سد معبر،اجراي احکام و ساير مأموريتهاي مرتبط، شرکت در جلسات مرتبط، انجام امور محوله از سوي مديريت هماهنگي امور مناطق و نواحي در چارچوب وظايف، پيگيري جلسات کميته، در صورت ضرورت و لزوم، پيشنهاد جابجايي کارکنان و مسئولين اجرائيات مناطق براي بهبود کيفيت و عملکرد وظايف افراد، اعلام موارد تخلف به اجرائيات مناطق و اخذ بازخورد و ابلاغ اخطاريه و معرفي مأمورين سهلانگار و خاطي به مديران محترم مناطق و هماهنگي جهت معرفي به کميته انضباطي از ديگر وظايف اداره هماهنگي امور اجرائيات شهرداري قزوين است.
پايان پيام