آدرس:شهرداري قزوين _معاونت مالی و اقتصادی _ مديريت مالي شهرداري قزوين
شرح وظایف مدیریت مالی
-1نظارت برکلیه هزینه ها و معاملات شهرداری و نگهداری حساب هزینه و همچنین نظارت بر اعتبارات هزینه شده واحدها . 2- نظارت بر انجام تعهدات مالی در حدود اعتبارات بودجه مصوب قبلی طبق مقررات مالی شهرداریها . 3- نظارت بر کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی و واحد مالی مناطق صدور دستورات و تعلیمات لازم و کوشش در رفع نواقص کار . 4- تهیه گزارشهای مالی و تفریغ بودجه و ترازنامه سالانه شهرداری وبررسی و تایید آنها . 5- اقدام لازم به منظور نگهداری حسابها و هزینه و نظارت در ممیزی ورسیدگی به لیستها و اسناد هزینه 6- بررسی عملکرد مالی کلیه واحدهای تابعه شهرداری و مراقبت درحسن گردش امور مالی و حسابداری آنها . 7- نظارت در حفظ و نگهداری کلیه اموال و داراییهای شهرداری و واحدهای تابعه و نظارت بر نحوه عملکرد آنها. 8- همکاری در تهیه و تنظیم بودجه، متمم واصلاح بودجه، با توجه به آئین نامه مالی شهرداری ودستورالعملهای صادره و ارایه آن به مراجع ذیربط . 9- شرکت در کمیسیونها و جلساتی که طبق آئین نامه مربوطه به عهده امور مالی است . 10-اقدام در تهیه، تنظیم و ارائه گزارشات مالی به صورت منظم همراه با تجزیه و تحلیل از قبیل تراز آزمایشی ماهیانه، گزارشات اعتبار عمرانی، صورت مغایرات بانکی و. . . 11- اقدام در انجام تعهدات مالی در حدود اعتبارات بودجه جاری مصوبات طبق مقررات وآئیننامههاودستورالعملهای مالی .
12- اقدام در کنترل و تطبیق کالاهای خریداری شده با صورت وضعیت قبوض و حوالجات انبارها.